5 روش دودی برای دفع انرژی های منفی

خیلی از ما باور داریم که اسپند دود کردن باعث دفع چشم زخم و ضدعفونی کردن محیط می شود. در این مقاله 5 نوع گیاه را معرفی خواهم کرد که با دود کردنشان از شر انرژی های منفی داخل خانه یا محیط کار خلاص خواهید شد. پس بریم سراغ 5 روش دودی برای دفع انرژی های منفی :

دود کردن مریم گلی

چند عدد مریم گلی خشک شده را داخل تابه ای ریخته و روی حرارت قرار دهید، زمانی که تغییر رنگ داد، از روی حرارت برداشته و دود آن را در کل فضا پخش کنید، در حین سوزاندن این گیاه، متوجه از بین رفتن انرژی های منفی خواهید شد.

دود اسپند

دو، سه مشت تخمه اسپند را داخل تابه ای بریزید و روی حرارت قرار بدید، زمانی که شروع به سوختن کردند، تابه را در تمام اتاق ها بچرخانید.

دود برگ بو

سه عدد برگ بو را داخل ظرفی ریخته و روی حرارت قرار دهید، زمانی که برگ ها تغییر رنگ دادند، داخل بشقابی ریخته و در اتاق قرار بدید.

دود دانه ی خشخاش

نصف فنجان دانه ی خشخاش را تا زمانی که دود کند روی حرارت قرار بدید، بعد دود حاصل را در تمام منزل پخش کنید، چنانچه این عمل را هفته ای دوبار انجام بدید، برای اعضای خانه مفید خواهد بود.

دود قهوه

نصف فنجان قهوه را تفت داده و داخل شرفی بریزید و در اتاق کار و منزل قرار دهید، اگر به مدت 1هفته مداوم این کار را انجام دهید، احساس راحتی و سرزندگی خواهید کرد.

تمام این 5 روش را خودم به شخصه انجام و اطرافیانم هم انجام داده و همه اظهار رضایت کردند، خواستم با شما هم در میان گذاشته باشم، امیدوارم که مفید بوده باشد.