روغن آرگان

    روغن آرگان که طلای مایع هم نامیده می شود ، از هسته میوه درخت آرگان استخراج شده که بومی کشور مراکش می باشد.از لحاظ دارا بودن اسیدهای چرب و ویتامین E  غنی بوده و فواید بی شمار آن برای پوست و مو باعث محبوبیت بیشتر این روغن شده است.

    فواید روغن آرگان 

    مرطوب کنندگی. رایج ترین مصرف روغن آرگان،  بخاطر خاصیت مرطوب کنندگی آن می باشد که از این طریق باعث آبرسانی پوست می شود.بخاطر دارا بودن ویتامین E و اسیدهای چرب به مقدار فراوان ، ایده آل ترین محصول برای حفظ طراوت و شادابی پوست می باشد ، به راحتی جذب می شود و خاصیت روغنی ندارد. برای استفاده در تمام بدن حتی صورت و گردن نیز مناسب است. کافی است چند قطره از روغن را روی پوست بچکانید و با حرکات دایره وار پوست را ماساژ دهید.

    نرم کننده موها  

    ثابت شده است که روغن آرگان باعث نرم و براق شدن موها می شود ، ایده آل ترین گزینه نرم کننده ی موها بوده و باعث رفع موخره شده و حالت وز بودن را از بین می برد.

    ضد پیری 

    علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی ، شفافیت خاصی به پوست می دهد ، در نتیجه پوست جوانتر مانده و چین و چروک دیرتر روی پوست ظاهر می شود. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی روغن آرگان مانع از بروز لک و چروک پوست می باشد. بیشترین زمان تأثیر گذاری روغن آرگان ، شبها قبل از خواب است ، چند قطره از روغن را روی صورت و دست و گردن خود بچکانید و خوب ماساژ دهید.

    نرم کننده پوست های خشک 

    افرادی که از خشکی پوست شکایت دارند ، مثل اگزما که باعث خارش ، پوسته پوسته شدن و التهاب پوست می شود ، می توانند از فواید فوق العاده روغن آرگان بهره مند شوند. ویتامین E  و اسیدهای چرب منابع عالی برای ترمیم پوستهای آسیب دیده بوده و از خشکی های آتی پوست جلوگیری می کند.

    آکنه 

    در حالیکه بسیاری از روغن ها و مرطوب کننده ها باعث تشدید آکنه می شوند ، روغن آرگان باعث بهبود جای جوش ها و کم شدن التهابات ناشی از جوش ها می شود. آکنه اغلب در نتیجه چربی پوست به وجود می اید. از انجایی که روغن آرگان چرب نیست ، به متعادل کردن پوست از طریق رطوبت رسانی طبیعی کمک می کند.

    بعد از تمیز کردن پوست چند قطره روغن آرگان روی التهابات پوستی بریزید و خوب ماساژ دهید ، چنانچه این کار را دوبار در روز انجام دهید ، آکنه های متوسط را از روی پوست تمیزکرده و چربی پوست را متعادل می کند.

    درمان ترک پا ، دست و ناخن 

    روغن ارگان گزینه مناسبی برای درمان ناخن های شکننده، دست های خشک و پاهای ترک خورده می باشد. همچنین باعث محکم شدن ناخن ها و نرم و مرطوب شدن پوست دست ها و پاها  می شود.

    همه این فواید داخل یک شیشه است، امتحان کنید و شاهد خواص بی نظیر این روغن باشید.
    © کپی رایت - شرکت صنعتی داداش برادر (شونیز)