کدام مواد غذایی دراثراضافه کردن عسل، ارزش غذایی دوچندان پیدا می کنند؟

1*عسلی که در کوهها تشکیل می شود، می توان گفت که تمام نیازهای بدن رار فع کرده و چنانچه همراه با بعضی از مواد غذایی مصرف شود، به یک داروی طبیعی فوق العاده تبدیل می شود. متخصصان به مصرف عسل در ماه رمضان، به خصوص در وعده ی سحری بسیار تأکید می کنند. کدام مواد غذایی در اثر افزودن عسل، ارزش عذایی دوچندان پیدا می کنند؟

2* ماست عسلی

ماست منبع غنی کلسیم است و در صورتیکه با عسل مخلوط شود، قند خون را متعادل کرده و انبارهای ذخیره ی انرژی در بدن را پر می کند.

3* بادام عسلی

افرادی که زود عصبی شده و مدام استرس دارند، شبها قبل از خواب حتما یک قاشق بادام همراه با عسل میل کنند. این ترکیب سیستم عصبی را تقویت و ترمیم می کند.

4* زنجبیل عسلی

یکی از ترکیباتی که در پاکسازی ریه ها مؤثر است، زنجبیل و عسل می باشد. زنجبیل تازه را در آب جوشانده و یک قاشق عسل اضافه نمایید. این ترکیب به پاکسازی ریه ها از ویروس ها و میکروب ها و نیکوتین کمک می کند.

5* دارچین عسلی

جهت افزایش قدرت عمومی بدن و پاکسازی رگ ها، دارچین عسلی، طبیعی ترین دارو است. سطح کلسترول بد را کاهش داده، جریان خون را تسهیل کرده، به علاوه مدت زمان طولانی تر سیر نگه می دارد.

6* گردو عسلی

گردو از لحاظ امگا 3 یک منبع بسیار غنی است و چنانچه با عسل ترکیب شود، یک داروی طبیعی بسیار قوی است. با افزایش تمرکز ذهن، بی حالی، سردرد و خستگی رارفع می کند. چنانچه برای سحری یک قاشق میل نمایید، انرژی بیشتری خواهید داشت.